VivanDivan

VivanDivan

onsdag 15 december 2010

Blueskies tie dress

Nu har jag äntligen fått min Odd Molly Bluskies tie dress som var det första jag fastnade för i pre-spring kollektionen. Och den var helt enligt förväntan. Helt ljuvlig. Tunt skönt tyg som inte skrynklar så mycket. Fina spetsdetaljere och perfekt passform. Mmm, jag gillar den. Enda problemet imorse var vad man skulle ha över. Går INTE att gå i kortärmat för en fryslort som jag. Provade min Nümph kofta i grått och vart halvnöjd. Bytte alldeles innan jag åkte till min Long lovely knit och det vart rätt bra. Fick inget kort på den kombon dock. Kan tänka mig en lite kortare kofta istället som t ex Audrey Knti från G-star som jag såååå gärna vill ha av Tomten. Hör du det T?

Kurs idag igen och nu är hjärnan skapligt fullproppad. Sista dagen imorgon. Idag hann jag i a f med ett tidigare tåg så jag kom hem och fick träffa barnen. Köpmat och mys i soffan har det varit nu innan nattning och sen ska jag plugga.

P1040328P1040325P1040327P1040326P1040324P1040323P1040330P1040329

Puss & Kram

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Så fin du är i den! Jag provade den tapetmönstrade idag med röda detaljer, och så skön den var att ha på. Men den i grått som du har på dig är kanonfin!
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar