VivanDivan

VivanDivan

torsdag 2 december 2010

Idag vill jag dissa

Blir så ledsen av falska människor. Jag är nog en väldigt naiv person som tror alla om gott och att alla har ärliga intentioner men så bli man sviken hela tiden av människor som ljuger, går bakom ryggen och är falska. Usch, det vill jag dissa.

Så, nu var jag färdig med det. Idag ska jag ta mig till jobbet. Kan inte säga att jag känner mig 100% men det får gå. Kan inte ligga hemma längre, då blir jag knäpp. Jag hade lovat Emilia att komma på hennes balettuppvisning igår kväll och det ville jag inte missa för allt i världen så det var treobehandling hela eftermiddagen och jag ångrar inte att jag offrade att må lite risigt när jag kom hem. Helt underbara små balettdansöser och min stora lilla tjej var så duktig. Så stolt man blir Smile

P1030988P1040002P1040004P1040007

Nu ska jag se om jag kan slita barnen från sina fina hästar som de fick i paketkalendern och göra iordning dem för att åka iväg till förskolan och sen brassa iväg till jobbet. Hinner bli så där lagom varmt i bilen efter en halvtimme som det tar för mig att komma till jobbet. Då vill man inte gå ur.

Dagens idag på en sliten mig är följande:

Tunika ChillNorway Jasper Tunic, långstrumpor Odd Molly Jacquard Long socks, stövlar Bianco (gamla men så varma och goa), tubhalsduk och strumpbyxor H&M

P1030963P1030961P1030958P1030964P1030956P1030955P1030953

Puss & Kram

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Mysig outfit! Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Så fin du är idag! En riktig vinterprinsessa : )
    Älskar tunikan!!! (avis)
    Och götapetter så söt liten ballerina, jag smäller av!
    Hoppas du mår bättre och får en fin dag!
    Kramis
    ps, jag är helt med på att dissa oärlighet!
    ds

    SvaraRadera
  3. Tack fina tjejer! Värmer att få så fina kommentarer och hälsningar:-)
    Kramar i massor
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Tjingeling snyggo!!

    Du har verkligen najs taste ;D
    Gillar det mesta av det du visar fram av outfit & det är inte dåligt!!

    Hit skall jag återvända för inspiration

    Ha en skön kväll
    //Sessan

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar