VivanDivan

VivanDivan

måndag 6 december 2010

Taradiddle och Mollysar på julbord

Godkväll kära bloggisar därute. Igår var vi på familjejulbord med mitt jobb och en rätt lustig sak hände. Vid ett bord bredvid oss måste det varit Odd Molly träff av något slag. Ett 10-tal tjejer helt stassade i Odd Molly. Blev till slut Odd Molly Taradiddle dress för mig av mina val och jag kände mig lite konstig när det var så många andra okända Molly-tjejer som säkert granskade min outfit.

Men gott julbord var det och alla var mätta, nöjda och glada efteråt. Vi var förbi mina föräldrar sen som kommit hem från semester i Jordanien. Kikade på lite bilder och det var helt otroligt. Såååå vackert och vilken lyx. De var bruna och jättenöjda. Det är de värda mina älskade föräldrar som betyder allt.

Idag blev de en av de bortvalda klänningarna från gårdagen. Ida Sjöstedt tror jag att jag spar till julafton men denna gamla goding fick det bli idag med kofta till…

Klänning Odd Molly silk and lace patchwork dress strlk 1, kofta Odd Molly Mullholland Alpaca Coat almost black strlk 1, stövlar Björn Borg, scarf Lindex

P1040112P1040110P1040109P1040111

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar