VivanDivan

VivanDivan

tisdag 21 december 2010

Extensions och paket i lådan

Godkväll! Idag har jag varit hos frissan och gjort hårförlängning. Nåja inte så mycket men jag tycker det blev en helt annan frisyr och är jättenöjd. Hon satte i ca 30 slingor och det gjorde stor skillnad. Hämtade också ut en julklapp till mig själv. Det syns en skymt av vad det kan vara på frisyrfotona då jag provade den. Bättre bilder imorgon då jag också avslöjar vad det var om ni inte redan listat ut det. Riktigt julig liten sak….

P1040536P1040537P1040533P1040538P1040532

Eftersom jag tog lite dagens bilder imorse slänger jag in dem också. I övrigt har jag inte mycket att skriva om idag. Imorgon är det sista abetsrycket innan jul. Skööönt. Ska dock inte vara ledig så mycket men kommer sitta hemma och jobba en del i mellandagarna så det är skönt.

Jeans och kofta: G-star, långärmad randig top Vila, stövlar Björn Borg. Jeansen är Liv Tyler och därav det blåa bandet som jag först tänkte klippa bort men jag gillar fatkistkt att det sitter där och enl experterna ska den sitta kvar, så ni vet :-)

P1040526P1040521P1040531P1040528P1040517P1040516

Puss & Kram

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. SNYGGT som tusan !
    Å jag ser att det är en Chill ! En fining i rött :-)

    ♥Åsa

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Åsa. Tror du har rätt :-) Bilder visas idag på hela stassen
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar