VivanDivan

VivanDivan

lördag 25 december 2010

23:41 God Jul!!!

godjul_66009755

God kväll alla bloggisar och en riktigt god jul till er som läser!

Har varit en rätt jobbig dag med mycket att stå i. Gick upp kl 04:00 imorse för att hinna slå in alla paket innan barnen vaknade. Började känna mig hängig igår eftermiddag och på kvällen igår hade jag jätteont i halsen och feber. Kul när det är dan före julafton och man har massa att stå i….NOT! Sköt därför upp det sista på städningen och julklappsinslagningen till idag.

Sen bar det av hem till mina föräldrar för julfirande. Blev en jättelyckad kväll trots att jag är febrig och riktigt hängig. Inge kul när man inte har nån matlust, ont i halsen och så täppt att man inte känner nån smak när mamma och pappa bjuder på sitt vanliga underbara julbord. Barnen är jättenöjda för sina julklappar i a f trots att det som vanligt blev lite för mycket. Nu sover de så sött så jag hann in med ett inlägg innan tolvslaget och juldagen. T och jag ska ta en skinksmörgås och lite julmust nu och koppla av i soffan. Ser fram emot morgondagen då vi ska leka med alla julklapparna och bara ta det lugnt…..

Försökte få till några bra bilder på kidsen i sina fina julkläder men de var inte på humör…

Emilia i a f i klänning från KappAhl och blus från Moonkids. Felix i skjorta från Po.p, chinos från Nova Star och slipover från Mexx.

P1040660P1040648P1040641P1040628P1040625P1040624P1040614

T och jag har som tradition att byta julklappar redan den 23e på kvällen i lugn och ro och så också. Jag fick ett jättefint halsband från Laila Bagges Rock by Sweden som jag har på mig på bilderna tillsammans med fina Ester Elenora klänningen jag köpte av fina oddmollyholic som har en jättfin blogg. Den hittar du här. Halsbandet kommer dock inte till sin rätt på bilderna utan är mycket glittrigare. Älskar det verkligen!

WSKU_00034_2__s

Bilden ovan lånad från Jarlhammar webshop

Klänningen som jag också skulle få hann inte komma och jag är lite besviken på Country Dreams som faktiskt åtminstone kunde mailat och förvarnat att det inte skulle hinna före jul. Inte första gången de dröjer med leveranserna. Så min andra julklapp från mannen får jag nog nästa vecka förhoppningsvis….

P1040672P1040676P1040670P1040675P1040674P1040673P1040671

Så en riktigt god jul till er alla därute!

Puss & Kram

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. ÅHHHH vad du är fin bara älskar din klänning och halsbandet då wow!! Tråkigt med den från C D men denna är kanoners!!
    Har ett armband av L Bagge, köpte jag till mig själv och hade på mitt bröllop såå cool/snyggt men diskret!!

    God Jul i efterskott och ser fram emot den dagens med din julklänning iefterskott!!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Tina! Jag älskar verkligen halsbandet och klänningen.

    God jul själv och ha en god fortsättning
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. SÅÅÅÅÅ FIN DU VAR I KLÄNNINGEN!! Sitter perfekt på dig!! Har äntligen haft tid att komma ikapp i bloggläsandet!
    Ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!
    KRAM!!!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar