VivanDivan

VivanDivan

tisdag 7 december 2010

Hjälp, pre-spring snart här….

…och jag är inte klar med höst och vinter kollektionerna än. Shit vad mycket jag har kvar på min önskelista. Saker som jag velar fram och tillbaka, vill ha, inte ha, vilken färg o s v. Riktig velmaja ibland….
Vad sägs om dessa godingar? Ska man vänta tills reorna kanske och satsa på nåt från pre-spring….

artSilkTunicMullhollandAlpacaCoatReedyTunicRemxVelvetSpinnerSilkDresscardedFlannelBlouse

God morgon förresten ute i bloggvärlden! Hur mår ni idag? Jag börjar komma i riktig julstämning nu. Julskivorna går varma i bilen och jag älskar alla julstjärnor och ljusstakar i fönstren. December är verkligen årets helt klart bästa månad. Speciellt när de är så här snöigt och vackert ute...inte vill man tänka på våren nu...
Ha en bra dag så återkommer jag med en dagens ikväll.

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar