VivanDivan

VivanDivan

lördag 11 december 2010

G-star inspiration

Nu har det varit mycket Odd Molly och ChillNorway här i bloggen men man får inte glömma sin älskade trotjänare G-star. Har surfat runt lite och hittat lite nya godingar på önskelistan. De kan verkligen konsten att göra klassiska kläder med cool touch and I löv it.

Dessa får gärna flytta in hos mig. Den beiga koftan ser sååå mysig och go ut i alpaca ull med fin fjärilsbrosch i samma serie som min poncho jag har visat här förut. Kappan är underbar men kostar ca 3000. Har provat den och den sitter verkligen som en smäck. På rea kanske. Den randiga koftan är ett härligt basplagg och hooden är stickad med innerjacka i vindtätt material. Maken har en sån i herrmodell och den används verkligen flitigt.

G-starEssentialCoatGstarMonoCardiganG-starGloryKnitJumperGStarValerieSweatshirt

Fler godingar kan man hitta på t ex G-stars online shop som du hittar här

Puss & Kram

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Hej!!!
    Jag tänkte besöka Store, är det den du menar med Chillnorway?
    Du har inte lust att träffas och käka lunch imorgon OM du har möjlighet vill säga!!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack fr din fina kommentar! Jättefin blogg har du, ska absolut komma tillbaka! Kram

    SvaraRadera
  3. H: Jag skickar mail till dig
    Kram

    M: Tack snälla du! Och du är helt klart värd fina kommentarer
    Kram

    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar