VivanDivan

VivanDivan

torsdag 30 december 2010

Lanvin och Jenna Jameson

Ha ha, undrar vad ni tror att detta inlägg kommer handla om….

Jag har faktiskt börjat läsa Jenna Jamesons biografi “Att älska som en porrstjärna”. Har inte hunnit så långt än men den är verkligen gripande om tjejen som blev det största namnet inom porrindustrin och hur hon tagit sig igenom tragedier och droger och vilken stark kvinna hon verkar vara. Kan verkligen rekommendera den men man kanske inte ska sitta på tåget eller tunnelbanan och läsa för det är en hel del lite hmmm, ja nakna bilder….

P1040879

Igår hämtade jag ut mitt paket från H&M innehållande det enda jag norpade från Lanvin kollektionen. Och det är INTE en galablåsa. Allt var ju slut redan en kvart efter öppnandet i webshoppen och de tre saker jag ville ha var slut så bara för att jag ville ha nånting blev det denna tisha. Gillar den faktiskt mer än jag trodde jag skulle göra. Kombas med kort jacka från Only, leggins med fuskskinndetaljer från H&M, boots från Friis & Co och fina julklappshalbandet från Rock by Sweden.

P1040870P1040877P1040871P1040876

P1040873P1040875P1040872P1040878

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar