VivanDivan

VivanDivan

lördag 11 december 2010

OnePiece ja eller nej?

Tänk vad lustigt det är att i veckorna då är barnen hur trötta som helst när man ska upp till förskolan men på helgerna vaknar de alltid före 6 och är jättepigga. Väcker mig alltid och jag kan baske mig inte somna om så det är lika bra att gå upp. Nu sitter jag och pluggar lite medans de tittar på TV. T snarkar på däruppe. Han har minsann inga problem att ta sovmorgon….Men lite mysigt har vi med tända ljus….

Har ni sett de här nya OnePiece “dräkterna” förresten? De ser ju otroligt sköna ut och jag skulle gärna gå hemma och skrota i en sån men lite osexigt kanske. Skulle nog inte behöva nåt annat preventivmedel enligt mannen ha ha. Men visst ser de underbart sköna ut att krypa in i när man är lite kulen. Finns att hitta här

onepieceonepiecepinkonepiecerandig

Igår skulle vi titta på Idol efter ett par gånger med Trolltyg i tomteskogen som jag köpt i veckan. Gick ut i köket för att dricka lite vatten och när jag kom tillbaka såg det ut såhär: (Hmmm, vart ska mamman sitta?)

P1040200

Återkommer med lite dagens bilder och reflektioner över denna nya fluga som kedjorna annamat med lyxdesigners som gör billighetsmode….

Ha en trevlig dag kära bloggisar

Puss & Kram

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Onepieces ser otroligt sköna ut men jag har precis fått hem min nya fluffiga rock från Lindex som jag skrotar runt i - skönare material har jag aldrig haft.

    Men så söta barnen är!!! Och lilla kissen brevid! Du måste skrattat gott.
    Ha en fin dag!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Ja, de såg helt otroligt söta och roliga ut när de låg där. Tog bara nån minut för dem att somna. :-)
    Kram
    /V

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar