VivanDivan

VivanDivan

söndag 19 december 2010

Det man inte har och det man inte får…

…det köper man själv. Var in på MQ igår och koftan jag så gärna ville ha i julklapp fanns bara i ett ex kvar och min storlek var det. Och då jag vet att T inte kommer komma iväg till storstan innan jul slog jag till själv. Helt underbart varm och mysig G-star Audrey knit…
P1040496P1040495
Igår blev det inte något bloggande alls. Vart riktigt lyckad julfest på kontoret i fredags. Vi hade nyårstema med riktig champagne och tre-rätters middag. Lite lekar och obligatorisk julklappsutdelning. Jag fick ett jättegulligt litet ljus-spel med små tomtar. Kidsen tyckte det var jättefin när det snurrade.
'
P1040500











Såhär fint hade vi dukat.

P1040358SP1040360

Puss & Kram
/Vivvi

1 kommentar:

  1. Härligt när man vet att man blir nöjd med julklappen ;)
    Vad fin du var på julfesten! Gillar frisyr och make skarpt!
    Kram och ha en fin kväll!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar