VivanDivan

VivanDivan

torsdag 2 december 2010

Bitsk bitch måste ha plut

Idag känner jag mig riktigt på hugget. En riktig bitch. Har kommenterat elaka människor som lämnat elaka kommentarer i bloggar. Till alla er bloggare som får dumma människors kommentarer. Stå på er! Min blogg, mina regler måste ju gälla och sen får det väl vara valfritt om man vill läsa eller ej. Och tänk på att man faktiskt kan göra människan bakom bloggen riktigt, riktigt ledsen. Och förresten, elaka påhopp utan relevant värde från anonyma skribenter i min blogg rensas bort. Tycker inte de är värda att vara här.
Vart kommer då plutet in i bilden. Ha ha, jo förra lördagen när jag var ut var det en av mina kompisar som hade ett läppglans med förstorande effekt. Kittla dödskönt kan jag lova. Så nu har jag införskaffat ett. Vet inte om det syns så stor skillnad men det känns som man har mer plutmun. Får prova före och efter bilder någon dag så får ni avgöra.Heter i alla fall Lip Injection från Too Faced. Köpte ett solpuder från i.d. också. Perfekt att ha som rouge nu på vintern för att fräscha upp sitt bleka fejs.
P1030952
Har varit till frissan idag och klippt mig och beställde samtidigt tid för att göra extensions. Lääääängtar. Hmmm, det rimmar illa kan tyckas, klippa idag, förlänga en annan dag. Men jag ska inte ha jättelångt hår utan bara lite fylligare och mer markerad kant framtill. Ja, ni får se den 21a december hur det blev.
Human-Hair-Extensions
Tjingeling
/Vivvi

1 kommentar:

  1. hi hi, på dem bara! Låter spännande med lite plut, jag kan behöva lite mer glamour efter att ha varit i bebisbubblan snart ett år...kommer inte i håg sist jag sminkade mig med mer än mascara och brun utan sol... Gärna en recension på båda produkterna ; )
    Stor kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar