VivanDivan

VivanDivan

fredag 31 december 2010

Gott Nytt År med huvudvärk

Usch, nyårsafton kunde ju börja bättre. Har sån fruktansvärd huvudvärk att jag inte vet hur jag ska klara dagen och kvällen. Ikväll ska vi hem på fest till en av våra grannar. Vi bor ju i en liten by och det har blivit lite av en tradition att vi träffas på nyår. Catering är beställd och lite eget fyrverkeri brukar det alltid bli. Hoppas man kan vila sig iform till dess...

Om jag inte hinner med något med inlägg innan 12-slaget vill jag önska alla mina underbara läsare ett riktigt gott nytt år….Kram till er alla, både kända och okända!

ef0mn61d4t

3 kommentarer:

  1. ♥ (¯`°•.¸ ♥ Gott nytt år ♥ ¸.•°´¯) ♥

    Hoppas att huvudvärken försvinner !

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kryar till ikväll!
    Vi hörs nästa år : )
    Tills dess skickar jag en massa
    ♥ (`°•.¸ ♥ Gott nytt år kramar! ♥ ¸.•°´) ♥

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År Vivvi!
    Du ska se att huvudvärken försvinner strax.

    Kramar och ha det så bra.

    ps. jag drömmer om att ha lika snygga ben som du :-)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar