VivanDivan

VivanDivan

lördag 11 december 2010

Popcorn & en dagens

Tomas tog med barnen ut en sväng och sen skulle de åka och handla så att jag fick lite tid för mig själv att plugga. Så svårt när det är barn som vill något hela tiden och man försöker koncentrera sig. Längtar till den här certifieringen är klar…Kurs nästa vecka och sen två tentor och förhoppningsvis klarar man dem. När de är tänker jag INTE tala om dock. Smile

Och vad är bättre för att få energi när man pluggar än en skål med micropop. Älskar popcorn. Måste vara århundradets bästa snacks och känns inte alltför onyttiga.

Jag har förresten klickat lite idag också. Två saker från Odd Molly pre-spring(vad får ni se senare) och denna underklänning från Ellos. 169 kr på rea, ett riktigt fynd….

36-6754_F

Slänger in en snabb dagens också i riktig mysstil. Orkade liksom inte fixa mig så mycket utan vill vara varm och go….

Ikväll blir det gorgonzolaspäckad fläskfilé med färska champinjoner och pressad potatis. Smaskens och efter det sista avsnittet av Så mycket bättre….snyft vad jag kommer sakna det lördagsnöjet.

Kofta Odd Molly Lovely Knit lilac strlk 1, klänning Odd Molly Fonda dress i chalk strlk 1, benvärmare H&M…

P1040209P1040208

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar