VivanDivan

VivanDivan

fredag 17 december 2010

TGIF

Äntligen fredag. Har varit en superlåååång och jobbig vecka med kurs och certifiering. Helt slut. Och ikväll har vi julfest på jobbet. Uppe extra tidigt idag för att fixa iordning lite saker som ska med. Blir den här klänningen om jag inte hittar något på lunchen. Ida Sjöstedt för JC. Inte världens glittrigaste men idag känner jag verkligen inte för att klä upp mig av nån anledning. Skulle helst gå i myskläder och då kanske denna funkar. Lite glittriga accessoarer och snygga strumpbyxor, svarta pumps från Friis & Company så kanske är biff
P1040103IdaSjostedtJCP1020746
Jag gillar skjortor väldigt mycket och det går ju att kombinera i oändlighet. Köpte i veckan en ny skjorta från G-star. Rutig i underbara vinterfärger. Mjuk och skön som hemmamys men gör man såhär kan det ju bli en juste kontorsoutfit också. Tror jag ska återkomma i helgen med tips hur man kan kombinera sin skjorta för att få olika stilar.
1. Sätt dit ett sidenband runt halsen
P1040354
2. Om du ska på julfest direkt efter jobbet, i med löshåret. Ta sedan sidenbandet och knyt i håret för festligare look.
P1040353
3. Långt svart linne och grova svarta strumpbyxor ger intryck av att ha snygga kontorskjolen på.
P1040352P1040351
4. På med kavajen från G-star i samma blå ton som finns i skjortan. Redo för business meeting med kostymnissarna.
P1040349
5. Ta ett par lite grövre kängor för att behålla en lite coolare look.P1040348P1040347
Nu ska jag fara iväg till jobbet. Vi hörs och syns. Kanske lägger ut lite bilder ikväll.
Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar