VivanDivan

VivanDivan

onsdag 3 juli 2013

Står still…

….i mitt huvud idag! Stod i duschen nyss och funderade på  vad jag skulle blogga om och baske mig, jag har riktig skrivkramp. Brukar oftast ha nånting på hjärtat men idag är det blankt. Semesterlunket som börjar infinna sig eller så är min hjärna slut efter två kaosdagar på jobbet. Igår kväll orkade jag inte ens öppna datorn så slut var jag när jag kom hem. Vi monterade lite ute-soff-grupp men sen blev det natti-natti. Vaknade dock vid halv ett inatt och insåg att jag glömt ställa klockan. Hur skumt är inte det. Liksom när man vaknar med ett ryck och inser att man glömt något. Måste väl varit inställd på att det var något jag missat och det var ju tur för annars hade jag garanterat försovit mig imorse. Var såååå himla trött när klockan ringde och övriga familjen är också helt slut ser det ut som. Barnen har ingen lust att vakna :-) Men nu är det i a f halvvägs in i sista arbetsveckan så snart så får vi sovmorgon….

Dagens idag blev blus och byxor Hunky Dory (förra årets) samt skor Ella of Sweden.

DSC_0209 (2)DSC_0204DSC_0205 (2)DSC_0206 (2)DSC_0207 (2)DSC_0208 (2)

Ha en finfin dag bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Jag har förstått att du jobbar väldigt mycket, så det är inte alls konstigt att kroppen reagerar. Och när det är dags för semester också. Själv blir jag uppstressad i början av semestern, tar lååång tid att stressa av.
    Vilka fina byxor! Älskar den rosa färgen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Dundersnygg som alltid! Blusen var ju helt fantastisk och dina kombos är ljuvliga:)
    Skönt för dig med semester! Vila nu, du har sånt tempo jämt:)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar