VivanDivan

VivanDivan

måndag 22 juli 2013

Mitt paradis i bilder

Halloj alla glada! Här har vi haft en underbar dag vid badet och jag skämtar inte om jag säger att min stora tjej låg i vattnet ungefär 5 timmar av de 6 vi var där. Herrejösses vad hon kan bada och hon är nog mer under vattnet än över den lilla fisken. Men det lönar sig med allt badande och övande. Idag tog hon sina allra första riktiga simtag utan att sätta i fötterna i botten på poolen. Och jag filmade såklart så det har jag kvar för evigt :) Ska se om jag kan få till ett inlägg med en liten film kanske sen. Men just nu tänkte jag att jag skulle visa lite bilder från mitt paradis. Eller ja, det är ju mina föräldrars och innan dess min farmor och farfars men jag är liksom uppväxt där under somrarna och det finns verkligen inget ställe i hela världen där jag känner sån ro och kan koppla av. När vi åkte hem i fredags efter en vecka där grät jag lite tyst för mig själv i bilen. Blir alltid så vemodigt när jag åker därifrån av nån anledning. Vet ju att jag kommer åka tillbaka men jag vill verkligen inte åka därifrån...

Tänkte därför visa lite bilder jag tagit den här sommaren som jag tycker själv speglar lugnet, och det vackra som gör att just jag trivs så bra däruppe....

Håll tillgodo med lite naturbilder :)




































Ja, mycket bilder blir det och ovan är bara en bråkdel av alla bilder jag tagit däruppe. Kanske kan bli något inlägg till i ämnet om ni orkar. Som ni förstått betyder det här stället oerhört mycket för både mig och övriga familjen och med bilderna ovan vill jag försöka dela med mig lite av det vackra som vi upplever däruppe i vårt paradis. Den bästa platsen på jorden enligt mig....

Imorgon packar jag dock väskorna igen och tar med mig kidsen på en liten roadtripp. Första stopp blir Vimmerby och Astrid Lindgrens värld och sen åker vi upp till Norrköping och Komården. T kommer möta upp där så vi får en weekend tillsammans i a f....

Puss & Kram
/Vivvi

1 kommentar:

  1. Magiskt vackra bilder, jag förstår att du trivs där.
    Kram C

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar