VivanDivan

VivanDivan

onsdag 3 juli 2013

Smultron…smultron

God kväll mina vänner! Mår ni bra? Själv har jag jordens huvudvärk. Lite för mycket på jobbet just nu, slarvat med maten lite idag och så har jag kämpat med vårt lounge-fixande när jag kom hem. Har tagit lite foton men de får ni se en annan dag. Har lite mer fix kvar att göra innan det är helt klart plus att det ska byggas ett trädäck där allt ska stå sen tillsammans med bubbelpoolen. Kommer bli sååå fint tror jag :)

I helgen hade vi lite upptäcksfärd på gården och vet ni, vi har smultron precis överallt. I rabatter, runt husknutarna, i skogsdungarna och runt ladorna och uthusen. Det är inte så många som mognat ännu men vi fick ihop lite grand till en efterrätt i söndags. Sååå himla gott och känns så himla lyxigt. Smultron är nog de godaste bären jag vet….

DSC_0197DSC_0198DSC_0199DSC_0200

Såååå himla gott med nybakad sockerkaka, grädde, smultron och så hade jag blåbär i frysen från förra året. Lite florsocker på alltihop och man har en riktigt somrig och god efterrätt…

DSC_1151

Smultron äääär verkligen Lycka för mig :)

smultron

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar