VivanDivan

VivanDivan

torsdag 4 juli 2013

Odd Molly Shibori…Indian summer indeed

God morgon mina vänner! Idag var det ett riktigt “piss-väder” minst sagt! Regnet vräker ner och det är supergrått ute. Men vad gör det, jag ska iväg till jobbet och köra sista dagen på kontoret innan semester. Imorgon blir det jobb hemifrån är det tänkt (förutsatt att det inte dyker upp några möten eller liknande som kräver min närvaro). Undrar om jag ska fira semestern redan ikväll eller hålla mig en dag till. Har en skumpa faktiskt på kylning för att fira….det ni :)

Igår hämtade jag i a f ut ett paket som var väääldigt efterlängtat från Deepfling USA. Min enda förbokning av Odd Molly Pre-fall som ju kallas Indian Summer. Och indian summer it feels like indeed. Äääälskade verkligen kjolen och trivs sååå bra i långkjol nu känner jag. Har inte varit någon långkjols-tjej tidigare men nu ska jag börja ha det plagget mer tror jag. Sååå snyggt med boots eller som jag har idag Ldir-moccasinerna. Kjolen är i strlk 0 och man kan nog gå ner en storlek på denna då den är rätt töjbar. Den sitter lagom på mig och längden blir också perfekt till mina 167 cm. Och till kjolen och moccasinerna har jag värsta budgetfyndet från H&M. Ett svart linne som det var en liten defekt på som jag lätt fixade till. Det hade kostat 99 kr men fick det för halva priset d v s 50 kr p g a defekten. Hur bra är inte det. Jackan är en gammal favorit från G-star.

DSC_0210 (2)DSC_0211 (2)DSC_0212 (2)DSC_0213 (2)DSC_0215 (2)DSC_0216 (2)DSC_0217 (2)DSC_0219 (2)DSC_0220 (2)DSC_0221 (2)DSC_0222 (2)DSC_0224 (2)DSC_0223 (2)

Japp, där fick ni en bildbomb som heter duga men jag äääälskar verkligen den nya Shiborin. Men jag tror jag måste klippa bort lapparna i bak för de lyser visst igenom ser jag nu. Men det får jag ta sen för nu måste jag rusa iväg till jobbet.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. WOW!!! Verkligen superfin!!!

    HA EN FIN DAG ♥

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt! Kjolen är verkligen "to die for". Men jag får njuta av dina fina bilder. Långkjolar funkar inte på mig som bara är 160. Ha en riktigt skön semester. Kram!

    SvaraRadera
  3. Snyggt.....lång kjol gillas...
    Kanske ej cykelvänlig.....jag cyklar ju varje dag!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Vad somrigt och fint! Jag är lite nyfiken på hur det gick med din huvudvärk? Jag är själv drabbad - men tar mig inte iväg till en läkare. Fick du några bra råd eller visade dina prover på något som går att göra något åt?

    SvaraRadera
  5. Vad snyggt det var!! Mycket bättre på dig än produktbilderna. Du är å andra sidan fin i allt :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Förstår att du är nöjd! Kram Nilla

    SvaraRadera
  7. Superfin! Skulle du säga att den går åt svart eller marinblått? Kanske lite beroende på vad man har till eller?

    Tack på förhand!
    /Cecilia

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar