VivanDivan

VivanDivan

onsdag 17 november 2010

Trötter

Tror jag håller på att bli förkyld igen. Har haft jätteont I kroppen och känt mig konstig inatt. Har dessutom två kvällar på raken somnat runt åtta och det känns inte riktigt normalt. Känner mig mosig och jättetrött nu så idag blir det att gå på treo för att orka tror jag…..

Som konsult får man ofta räkna med att sitta på de absolut sämsta platserna I nån skrubb och inte världens mest ergonomiska förutsättningar men där jag är nu är det rena lyxen. Mitt projekt har flyttat in I koncernens “finaste” kontor I en gammal slottsliknande byggnad med ekdörrar och heltäckningsmattor. Självaste VDn sitter våningen under. Känns jättelyxigt måste jag säga. Dock känns det lite som man skulle behöva klä sig lite mer “business-woman” för att passa in I omgivningen. Idag blev det dock lite halvdant försök för jag kände INTE för att klä upp mig. Dammade av en tunika från MonRow från förra året. Mycket skön och med knästrumpor från Lindex blir det lite varmt om benen också Smile

P1030728P1030730

P1030726P1030727

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar