VivanDivan

VivanDivan

lördag 20 november 2010

Laddad

Går här hemma i min ensamhet och funderar vad jag ska ha på mig ikväll på tjejfest med rocktema. Familjen är hos farmor och farfar så jag kan packa i lugn och ro. Ska luncha med en kompis snart och sen blir det att göra iordning oss tillsammans hos henne. Alltid roligare när man är fler…

Mina alternativ för kvällen är dessa tre

1: Klänning G-star med nätstrumpbyxor som ska inhandlas idag P1030780

2: Favorit i repris min G-star top med stor krage som funkar som luva om man vill och tajta G-star jeans leggins

P1030781

3: Spetsbody från BikBok och Stella Wrap Pants från G-star

P1030779

Behövar också lite accessoarer tror jag. Inhandlade ett halsband igår på Glitter och så långa torgvantar i spets på Lindex. Skulle vilja ha nåt snyggt armband också och kanske ett par nya örhängen. Blir en snabbvända till stan tror jag…

P1030778

Men nu ska jag ta tag i det här…..

P1030777

….mitt löshår som jag visst, hmm, glömde borsta förra gången jag använde det. Nu ska jag borsta och platta det och sen i med det i mitt korta.

Hoppas ni alla får en trevlig lördag. Det ska jag ha Smile

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar