VivanDivan

VivanDivan

söndag 14 november 2010

Love Forever & Charmant - nice

Maria Montazamis nya favoritmärke är svenskt och heter Love Forever. Riktig frossa i volanger, glamour och romantik. Inte min stil egentligen men denna kombo som jag såg på Creative Lounge var riktigt nice. Speciellt sjalen från Charmant of Sweden i pälskänsla. Finns i vit, brun och svart. Riktigt nice och så tilltuffat med humanity armbandet som är to-die-for tycker jag...

Det jag vill komma till är att volanger och rysch-pysch faktiskt går att tuffa till med en enkel touch!


Återkommer med lite bilder på hemlagad pizza och farsdagsfrukost och förstås en dagens. Blir middag hemma hos mina föräldrar i eftermiddag så kidsen får träffa kusin vitamin också...

 Alla bilder är låndade från Creative Lounge där allt detta går att införskaffa





Den här halskragen/tubsjalen skulle jag också kunna tänka mig från Love Forever.....


...och visst är sammetstunikan nedan jättefin på Maria Montazami....denna underbara och härliga kvinna :-)


Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar