VivanDivan

VivanDivan

tisdag 16 november 2010

Polotröja och drömtydning

Jag skulle verkligen behöva hjälp av en drömtydare tror jag. Drömmer jätteofta att jag blir jagad av hajar....PÅ LAND! Helt sjukt. Låter ju jättekomiskt när man tänker på en jättehaj som springer runt på bakfenan men det är verkligen jätteläskigt när jag drömer....ja ja, alla har vi våra psykiska problem ha ha...

Idag drog jag på mig polotröjan för första gången för säsongen. Ett superplagg egentligen. Svart långärmad polo (har x antal i garderoben) är ju toppen när man känner sig blek och glåmig och inte vill visa halsen. Dessutom kan man ju använda "sommarplaggen" även på vintern, som jag gjort idag. Klänning från G-star som jag köpte i somras med svart polo under. Funkar faktiskt...

P1030714P1030715P1030716P1030717

P1030718

Puss & Kram

/Vivvi

1 kommentar:

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar