VivanDivan

VivanDivan

fredag 19 november 2010

Klick klick och sugen på mer

Daaa, idag kunde jag inte låta bli att klicka på Selected Style. De har äntligen fått påfyllning av Ester Elenoras leopardsjalar och Märta koftor som jag väntat på. Hade ju bestämt mig för dessa…..

EsterElenoraLeopardSjalEsterElenoraMärta

…..och det blev det också men ååååå vad jag blir sugen på mer. Märta koftan har kommit i leopard också. Kolla in dennna!!!!

EsterElenoraLeopardKofta

Galet snyggt…

Är också sugen på dessa från Nelly.se

Matsumoto 3 SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Matsumoto kilklackar….sååå snygga och bara 399 kr….

Nu blir det Idol och mys i soffan med familjen. Imorgon laddar jag för fest och kommer visa lite alternativa outfits bilder imorgon förmiddag. Blev ett inköp idag som jag är väldigt nöjd med men det får ni se imorrn Smile

Dagens: Klänning G-star Stella Dress, knästrumpor Lindex, stövlar Björn Borg

P1030754P1030755                P1030759P1030757P1030758P1030760

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar