VivanDivan

VivanDivan

måndag 22 november 2010

Ja, jag gillar knästrumpor

Ni som har följt min blogg har nog märkt att jag gillar knästrumpor. Har det ofta när jag har kjol och klänning nu när det är kallt ute för annars fryser man ju benen av sig. Så med risk för att bli lite tjatig, har jag det idag också ha ha….

Imorse var jag såååå himla trött, kom knappt ur sängen. Fy, har nog aldrig varit så trött och ändå somnade jag strax efter nio igår kväll. Började kika på Beck filmen på 4an men såg knappt inledningen. Kan bli en trög dag idag m a o.

Nu längtar jag faktiskt till nästa helg. Första advent och julskyltning. Sååå mysigt. Måste köpa hem lite glögg också tror jag till helgen så man kommer riktigt i julstämning. Behöver ny utebelysning också till adventsgranen då den gick sönder förra året. Mmm, det kommer bli en vecka i adventstankar. Lite julmusik är ju aldrig helt fel heller i lurarna.

Bjuder på en gammal julgoding med Wham idag….

Dagens: Klänning Odd Molly Wigwam i almost black strlk 0, kofta Odd Molly Long Lovely knit dark grey strlk 1, knästrumpor Odd Molly Jacquard long socks i dark grey, stövlar La Redoute Creation.

P1030865P1030864P1030863P1030862P1030861

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar