VivanDivan

VivanDivan

fredag 12 november 2010

TGIF

Den här veckan har verkligen gått fort. Kurs två dagar och sen tufft med massa strul på jobbet så det har bara gått för runt. Thank God It’s Friday!

Kom hem innan familjen så det blev att slå upp ett glas vin och tända en maaaaaassssa ljus. Älskar den här tiden på året när man kan fullkomligt frossa i ljus. Lägg märke till de otroligt fula hålen i väggen som ej fått “lock” än. Suck, och man är gift med en målare…

P1030652P1030650

Idag har barnen tagit kort på förskolan och det var till att välja snygga outfits till dem. Hade först tänkt att de skulle ha nya kläderna jag köpte för ett par veckor sen på Po.p men så kom jag på att jag förra vintern köpte skjorta/blus från Moonkids i samma tyg och de var alldeles för stora då så de har blivit liggandes i väntan på att de skulle kunna ha dem. Lite kul att matcha dem ibland tycker jag…

Blev alltså skjorta och blus från Moonkids, ballongkjol från Po.p, byxor från Nova Star och cardigan Po.p. prinsessan ville även ha sin pälsväst från H&M och det vart riktigt snyggt. Hon har lite modekänsla min lilla dotter :-)

P1030637P1030636

Och min egen outfit idag består av min underbart sköna klänning från Ester Elenora, stövlar från Björn Borg och halsdukar (provade två olika) från Lindex.

P1030645P1030644P1030643P1030642P1030641P1030640P1030639

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar