VivanDivan

VivanDivan

torsdag 4 november 2010

Leka frisör

Har verkligen inte mycket alls att skriva om idag. Felix har antagligen ett virus konstaterades efter halsprov, check av öron, mage, blodprov och urinprov igår hos familjeläkaren vilket ju var skönt på ett sätt för han slipper pencilin men samtidigt är det ju trist att det blir så långdraget. Har fortfarande feber idag så det är bara att snällt stanna hemma. Tur man har ett jobb så man kan få lite gjort hemma och sen har jag en massa flex som jag kan ta ut. Var flera år sen jag anmälde VAB till försökringskassan. Bara struligt ju och ersättningen är ju inte topp heller så det blir bäst såhär både för mig och min arbetsgivare och försäkringskassan förstås :-)

Emilia ville leka frisör nu på morgonen och friserade sin mamma (skönt). Sen ville hon ta kort också med min mobil och det får bli denna dags dagens. Ha ha….

 

DSC00471Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar