VivanDivan

VivanDivan

onsdag 10 november 2010

I’m back, live and kicking

Nu har jag köpt mer utrymme på Picasa, fixat med kameran så bilderna blir mindre och rensat lite dubbla kopior på Picasa få se hur länge det går att blogga nu :-)

Jag har verkligen saknat att kunna blogga, man blir lite beroende har jag märkt.

Uppdatering i livet är att kidsen är friska, de tre sista dagarna av min kurs blir uppskjutna till december och det har kommit SNÖ! Älskar faktiskt den här tiden på året, så mysigt och vi tänder ljus varje måltid och när vi sitter i TV-soffan. Och snart är det jul. Helt klart bästa tiden på året. Såhär såg det ut på köksbordet ikväll med egenkomponerat arrangemang.

P1030587

Och så måste jag ju slänga in en dagens också. Återkommer senare med lite shoppingbilder…..

Top: Odd Molly Light Cotton Embroided lite military strlk 0

Kavaj: Modström

Jeans: G-star

Stövlar: La Redoute Creation

Knästrumpor: Odd Molly Jacquard Long socks i dark  grey

P1030595P1030594P1030593P1030592

P1030589P1030588

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar