VivanDivan

VivanDivan

måndag 15 november 2010

Klippa, spara ut, klippa, spara ut....

Jag är ju helsåld på programmet "Så mycket bättre". Blir nästan tårögd varenda lördag. Helt underbart med ett program där det inte är en massa elakheter, elände och intriger utan ren och skär hyllning av underbara artister och människor. Och jag kommer garanterat köpa skivan när den kommer. Hörde Septembers version av Mikrofonkåt imorse på radion och den är ju suverän. Och vad snygg hon är September eller Petra Marklund som hon heter. Helt såld på hennes frisyr och riktigt sugen att klippa mig som henne nu. Har funderat ett tag på om jag ska spara ut håret men när jag sett hennes frisyr är jag helsåld. Hittade en gammal bild från när jag var nybliven mamma till mitt första barn, lilla prinsessan där jag hade relativt långt hår. Så nu funderar jag......Vad tycker DU? Kort eller långt? Blir förresten ingen dagens idag för jag kände mig så eländig imorse. Trött och ont i magen och fick inte till nånting bra....

(Hittade ingen bild på Sptember som hon ser ut i programmet men bjuder på klippet där hon sjunger Mikrofonkåt så får ni njuta av lite bra musik också :-))




1 kommentar:

  1. Svårt att säga. du ser onekligen coolare ut i kort hår och lite mjukare, kanske lite mer feminint med långt. Du passar fint i båda alternativen så du får väl fråga dig själv hur du känner dig ; ) Cool eller lite mjukare ... för det varierar ju aldrig ; ) Skämt åsido, kunde jag ha kort hår hade jag haft det men jag har så mycket och så lockigt hår att jag får microfonfrippa i allt som är kortare än axellängd.
    Kramis

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar