VivanDivan

VivanDivan

söndag 14 november 2010

Hemlagad pizza och fars dag

Igår hade vi pizzabakning på hög nivå. Kidsen var med och gjorde sina egna pizzor. Blir så mycket roligare när man lagar mat tillsammans....

(och, JA, de får ofta välja kläder själva, därav de fina matchningarna  :-))






Idag är det ju fars dag och då är det ju obligatoriskt med frukost på sängen. Och ett måste är förstås choklad med vispgrädde. Så här fint dekorerade vi brickan imorse.

Dagens outfit när vi ska iväg till MIN pappa på lite middag är:

Klänning: Odd Molly Continental Knit dress i chalk strlk 0
Leggins med framsida i fuskskinn: Lindex
Stövlar: Björn Borg
Sjal och knästrumpor också Lindex





Puss & Kram
/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Sicka sötnosar du har! Här hemma väljer min son också ofta själv och det blir nästan uteslutande fotbollsplagg (oftast ett par knallröda fotbollsstrumpor som när till lkåren och är sjukt hala.)Gillar gillar klänningen! Kanske dags att uppdatera min ; )
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jag förstår inte det där med killar och deras passion för fotbollskläder. Felix har också alltid fotbollskläder. Tog ett bra tag nu i höst att övertyga honom om att det är kallt ute. Nu har han långärmad under och ibland lånkallingar och shorts. Ser inte klokt ut men men, han är nöjd så det är ju bra...
    Älskar verkligen min Continental Knit. Såååå mysig och skön och inte ett dugg stickig som jag trodde...
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar