VivanDivan

VivanDivan

torsdag 11 november 2010

Idag fick jag rosor :-)

Tänk vilken underbar man jag har. Idag kom han hem med denna vackra bukett rosor. Bara sådär helt appropå. Och det är ju då det är som bäst att få presenter och blommor. När man minst anar det...



Nu har jag inhandlat första plagget till julens kalas. Blev en klänning från KappAhls Vintage Stories kollektion till lilltjejen med ett jättefint diadem till.



...och så blev det en klänning till mig och ett par stövlar. Klänningen är underbara Ester Elenora och jag beställde den från Selected Style. Stövlarna är Björn Borg och de köpte jag på Scorett. Kombo visas imorgon.



Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar