VivanDivan

VivanDivan

onsdag 3 november 2010

Regnig dag och doktorsbesök

Usch vad det regnar och är trist ute. Vi är hemma idag också för Felix fick en ny febertopp med nästan 40 grader igår kväll och ont i magen så idag ringde jag familjeläkaren och vi ska få komma klockan 15.

Imorse satt jag och surfade runt lite och jag har verkligen missat en goding från Odd Molly pre-fall, nämligen Mononoke T88 dress i almost black. Jag har ju en i military som jag för övrigt har på mig idag men den i almost black är ju faktiskt nästan snyggare. Skulle helst vilja ha en i strlk 0 för min 1a i military tycker jag nästan känns lite stor. Men förstås kan jag inte hitta nån så är det nån som har en 0a eller möjligtvis 1a till salu så är jag given spekulant :-)

Återkommer ikväll med rapport från läkarbesöket. Hoppas de kan hitta något för det känns alltid så kymigt att ringa. Man vill ju inte vara pjoskig liksom. Gäller det mig själv så söker jag i stort sett aldrig läkarvård om jag inte skulle vara typ halvdöd men med barnen är det ju en annan sak. De kan ju liksom inte beskriva vart de har ont nånstans och vad jag förstått är det inte så bra att få såna där febertoppar. Kan tyda på nån form av infektion…

Klänning: Odd Molly Mononoke T88 Dress military i strlk 1

Sleeve warmers: Odd Molly military

Jeansleggins: Pieces

Boots: Friis & Company Roska boots

P1030521 P1030522 P1030525 P1030526 P1030527 P1030528

Önskar mig denna:

MononokeDressT88aBlackFront MononokeDressT88aBlack

Puss & Kram

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Den är jättefin på dig och den svarta skulle absolut klä dig med din hårfärg också : )

    Noterar att du också har katter - Birmor?
    Jag har 2 stycken själv, världens goaste!

    SvaraRadera
  2. Tack Lindiloo! :-)

    Ja, vi har två birma-killar. Den ene är 10 år och den lille skrutten som är med på flest bilder är född i mars i år. Min första älskade birma dog i våras av urinsten och jag saknar honom än. Helt underbar ras såååå goa...

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar