VivanDivan

VivanDivan

lördag 27 november 2010

Cool skinnjacka och lite shopping

Tog lite städpaus idag och klickade hem denna kavaj/jacka från Lindex. Såg den i skyltfönstret i fredags när jag gick förbi och den var sååå snygg. Går ju att använda som jacka till våren och kavaj nu i vinter. Pälsen går också att ta bort. Ska bli kul att se hur den sitter på mig :-)

När jag ändå är i farten kan jag ju berätta att igår kom mina efterlängtade Ester Elenora kläder som jag förbeställt. Kofta och leopardsjal. Inte så lätt att se hur de ser ut på bilden men lovar att återkomma med provningsbilder.
 
P1030903
 
I veckan upptäckte jag en ny affär i Västerås nya galleria. Helt underbara inredningsprylar och så har de ChillNorway. Äntligen finns detta underbara märke i Västerås.Kollar in hemsidan för inspiration. Helt fantastiskt fina och sköna kläder.  Har aldrig köpt ett enda plagg förrän igår då jag slog till på två. Butiken heter
image
Klicka på bilden för att komma till deras fina hemsida.
Det jag köpte var Jasper Tunic i white och Denim Drape Shirt. Sååå fina och skönt material. Den vita i velour och den blå i tunt jeanstyg. Nice….
P1030897P1030898
P1030899P1030900
Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar