VivanDivan

VivanDivan

måndag 1 oktober 2012

Vilken helg….phuuu

God morgon alla sötnosar! Hur har er helg varit? Min har varit rätt hektisk som ni kanske förstått då det varit helt tyst här. Jag har helt enkelt varken haft tid eller ens orkat ta mig tid att blogga. Inte ens varit ute på nätet knappt utan nån liten statusuppdatering på min Facebook och läst ett par mail är väl allt typ…

Men nu har vi flyttat och allt börjar falla på plats även om det är myyyycket kvar. Det mesta är tömt i det gamla huset men en del grejer i förråd och på vinden kvar som vi måste hämta plus att vi förstås ska städa ur innan vi lämnar nycklarna men vi har två veckor på oss så det ska nog gå…

Jag har inte kommit så långt som jag velat i uppackningen och piffningen men lite är klart. Jag får återkomma ikväll med lite bilder men just nu får ni bara en första dagens i nya huset. Måste leta rätt på nåt bra ställe men lite bråttom imorse så det blev i hallen…

Tunika Plain Vanilla, sjal Ester Elenora, jeans G-star och skor Swedish Hasbeens.

P1240062P1240064P1240065P1240066

Och där fick ni en glimt av hallen och köket också då :) Får återkommer med fler bilder när allt är klart. Just nu är det bara i fasen flytta-omkring-testa-och-prova….

Hoppas ni får en underbar dag mina vänner…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Ser riktigt snyggt ut tycker jag. Jag kan fortfarande se bilden av erat sovrum framför mig, hur snyggt som helst.
    Snygg stass!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Mattan är från House Doctor :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. Alltid lika fin! Du är så duktig på att kombinera plagg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad fint det ser ut i huset, det lilla man ser! Kram

    SvaraRadera
  5. Det ser ju såå himla fint ut, det lilla vi har fått se. Ser fram emot mer!

    Kramar

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar