VivanDivan

VivanDivan

lördag 13 oktober 2012

Vågar Du leopardjeans? Det gör jag :)

Halloj bloggisar! Liten statusrapport här från Tällberg. Haft en helt underbar eftermiddag här med bad i bubbelpool ute med utsikt över en underbart vacker Siljan, ett glas bubbel och så en lång härlig klassisk massage på spat här. Nu sitter jag och bästaste systerdotter på hotellrummet och äter lite chips och nötter och väntar på de andra som får sina behandlingar just nu. Sen blir det fin middag på hotellet och bara tjejmys. Det här e såååå gött….

Idag har jag haft på mig leopardjeans från Circle of Trust som jag beställt från deras egen webshop i Holland. Myyycket billigare än i Sverige och snabba leveranser. Sååå himla mjuka och sköna, känns nästan som leggins på benen. Till har jag tisha 2nd Day, skärp Rehard, stövlar Fiorentini Baker och jacka Muubaa

P1240146P1240145P1240147P1240148P1240149P1240150P1240151P1240152P1240153P1240154P1240155P1240156

Hoppas ni har en underbar kväll vänner…vi hörs imorgon Smile

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

z

10 kommentarer:

  1. Nej nej skulle inte våga. Man måste verkligen ha din fina smala kropp för att det ska se snyggt ut.
    Ha det fint
    Eva

    SvaraRadera
  2. Nej nej skulle inte våga. Man måste verkligen ha din fina smala kropp för att det ska se snyggt ut.
    Ha det fint
    Eva

    SvaraRadera
  3. Javisst jag vågar :)
    http://myoddfashion.blogspot.se/2012/09/vilken-dag.html

    SvaraRadera
  4. Men din kropp vågar man absolut! Men inte med min hihi! Snyggt! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Du är skitsnygg!! Vilken energi du utstrålar!!!

    SvaraRadera
  6. Ja absolut! Snälla kan du inte skriva ut nätadressen till Circle of Thrust?? Ska köpa likadana byxor i present till en vän å litar på ditt omdöme att de är bra!! ;)
    Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lena och förlåta för sent svar. Här har du adressen till Circle of trust

      http://shop.circleoftrust.eu/en/161-lodi-leopard-grey.html

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  7. Hur är de i storlek? Har du samma storlek som på Zoe jeansen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Terese! Jag har samma storlek på Zoe-jenasen och dessa och tycker nog att Zoe är lite för stora för mig. Beställde ett par till Zoe i brunt nu och dessa är en storlek mindre vilken var mycket bättre. Lodi som leopardjeansen heter finns även som vanliga jeans vilka jag upplever som mycket mindre då de är stumma. Leopardvarianten är det lite stretch i...

      Hoppas det gav lite tips...

      Kram
      /Vivvi

      Radera
    2. Tack så mycket! Det hjälpte då jag har ett par vanliga Lodi och de är på gränsen till små, men om de här upplevs något större så borde de bli bra om jag tar samma storlek. Hm.. Ska iaf fundera på det ;) grymt snygg va du i dina iaf :)

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar