VivanDivan

VivanDivan

måndag 29 oktober 2012

Måndagskrångel

Halloj bloggisar! Oj vad den här dagen är förstörd. Började sådär jättejobbigt imorse med trötta och lite gnälliga barn, lite missförstånd om det ena och det andra så vi kom iväg jättesent och barnen utan sina överdragskläder och stövlar som låg i Ts bil och jag fick inte tag på honom heller. Sen kommer man till jobbet och hinner precis starta upp då det är full rulle direkt och ingen mjukstart direkt på veckan. Nu äntligen lunch och jag var ute nyss och köpte med mig en räksallad att inta vid skrivbordet för snart full fart igen och eftermiddagsjobb. Sen ikväll måste jag bli färdig med mitt enskilda arbete till kursen och det är jättemycket kvar så den här veckan börjar i 120 kan man lugnt säga. Igår kväll drog jag en vinnare i tävlingen men jag håller lite på resultatet till ikväll :)

Den här veckan kommer nog fortsätta i full fart då det är mycket att stå i både på jobb, pluggande och huset. Dock ingen balett och gympa eftersom det är höstlov så det känns faktiskt lite skönt. Tisdagar och torsdagar brukar annars bli så himla avhuggna och man hinner ingenting på kvällen när man kommer hem från de aktiviteterna.

Dagens idag blev tröja Hunky Dory, kjol H&M och stövlar Art.

P1240793P1240792P1240794P1240796P1240795P1240797

Det här var verkligen en outfit jag trivdes i. Både kjol och tröja är såååå mjuka att det känns som man har mjukiskläder på sig fast man ändå känner sig lite dressad. Sånt gillar jag…:-)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. å fy för sådana morgnar, inget roligt alls. Snygg outfit!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken söt kjol....Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Trist morgon! Kjolen var verkligen söt, är en ny?? Jag hittar så sällan kjolar jag gillar. Du passar verkligen i den där lite mer "dressade" stilen!
    kram Milla

    SvaraRadera
  4. Du borde verkligen kika in på www.houseoflola.se ,de har massor med snygga och mjuka kläder! Jag är återförsäljare för dem så är det något du funderar över så är det bara att du hojtar till så ska jag hjälpa dig! =)
    De har b la en skitsnygg kjol i kollektionen nu som är knäkort med knappar fram som jag tror du skulle gilla.
    http://www.houseoflola.se/webshop/alla-vara-klader/vuxen-tjej-1/urban-skirt-black.html

    SvaraRadera
  5. En angenämare start kunde man ju faktiskt få, måndag och allt. Jättesnygg dagens och lampan i taket ser jättefin ut!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ingen rolig start ...hopas resten av dagen blir bra kram Diana

    SvaraRadera
  7. Nu kan kan veckan bara bli bättre. Ursnygg är du i din dagens, jättefin kjol. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar