VivanDivan

VivanDivan

måndag 8 oktober 2012

Missoni och feber

God morgon kära vänner! Inatt har jag legat med feberfrossa och hostat så jag tror lungorna skulle komma ut. Gaaaah, inte har jag tid med det här…Så jag tänker göra ett tappert försök att klara dagen med tabletter och ren vilja. För om jag ska städa ikväll och dessutom göra inlämningsuppgifter kan jag ju inte vara hemma och sjuk från jobbet. Så jag har liksom inget val :-( (Och jag vet att ni är många som nu kommer irritera er varför jag går till jobbet sjuk men idag har jag inte tid att ta hänsyn till det heller så ni behöver inte läxa upp mig. Jag vet att jag borde vara hemma men det går bara inte….)

Testade i a f att muntra upp mig med min nya Missoni for Lindex-klänning och den är ju verkligen glad eller hur? :-)

P1240103P1240104P1240105P1240106P1240107P1240109

Nu ska jag gaska upp mig lite och fara iväg här. Vi hörs senare

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Ja, den blir man glad av och dessutom är du supersnygg i den ;-)
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig och ta hand om dig!

    SvaraRadera
  3. Jaa ibland är det så att man bara måste gå till jobbet fast man borde ligga nerbäddad! Fin är du i nya Missonin!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Krya på dig! Fin du är i Missonin, du passar i allt :-)

    Vad skönt att katter trivs i nya huset, det kan ju vara lite problematiskt det där. Fast jag tror generellt de trivs där husse och matte och ev. syskon är :-)

    Och så mysigt ni har det! Blir lite avundsjuk på hus på landet... Men får klara mig i asfaltdjungeln, det kan vara mysigt det med.

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Snygg som f-n i Missonin! Och jag tänker definitivt inte läxa upp dig, proppar själv i mig piller och går till jobbet......Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar