VivanDivan

VivanDivan

lördag 13 oktober 2012

En morgon med lite ompyssling av mig själv…

God morgon bloggisar! Eller oj, det är visst snart lunch och vi ska snart sätta oss i bilen och åka iväg till Tällberg och Dalecarlia hotell för en liten miniweekend med spa, mys och bara tjejer. Jag, mina systrar, mamma, två mostrar, två kusiner och de äldre barnen. Mina små får stanna hemma med pappsen i helgen. Det ska verkligen bli sååå himla skönt dels att få komma iväg och bort från allt flyttstök och stress och dels att få lite ompyssling och mys med bara tjejer…

Så nu på morgonen har jag pysslat om mig själv lite och färgat hårutväxten

DSC_0510

…rakat benen…

DSC_0523

…målat tånaglarna…

DSC_0519

…och smörjt in mig med bästa krämen ever…

DSC_0520

Sen har jag jag hunnit städa och tvätta bilen också och varit ner en sväng på stan. Men nu är det full fart upp mot Tällberg.

Ha en skön dag bloggisar och glöm inte tävlingen jag har som du kommer till om du klickar på bilden till höger…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Haha, du har gjort samma grejer som mig på förmiddagen ser jag. Jag ångrar dock hårfärgen, ser ut som jag skaffat mig peruk.
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter underbart!!!!
    Ska alla på spa den här helgen??!! Jag vill också!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter som en mysig förmiddag .Alla behöver vi egentid.Ha nu det så skönt på spa,Njut mys det är du värd.Ha en härlig lördag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar