VivanDivan

VivanDivan

fredag 12 oktober 2012

Tävling: Vinn presentkort hos Miinto

God kväll bloggisar! Hemkommen från kurs, mätt på underbar middag som maken lagat med helt färsk älgbiff, kantareller och rårörda lingon…finns inget godare och dessutom överöst av kramar och pussar av två små sötnosar till ungar som jag saknat så. Nu ligger de här bredvid mig och sussar medans jag kikar in till er med en liten tävling såhär på kvällskvisten.
Jag fick ett presentkort från Miinto som jag fick disponera hur jag ville och självklart vill jag ge det till nån av er sötisar.
screen-shot-2012-08-21-at-10-46-51
200 kr kan ni vinna och varför inte använda dem på nån av de fina mollysarna jag visade i förra inlägget Smile
Reglerna är enkla…
För 1 lott: Skriv en kommentar nedan om vad du skulle vilja ha mer eller mindre av i min blogg
För 2 lotter: Gilla Miinto på Facebook här
För 3 lotter: Länka till tävlingen från din egen blogg…
Easy peasy och för att göra det mer intressant så slänger jag ner en liten hemlig goodie-bag också som jag sponsrar alldeles själv :)
Vinnaren dras nästa fredag…
Woop woop..nu kör vi…VivanDivans första tävling….
 
OBS TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

16 kommentarer:

  1. Om det hade varit ett presentkort på minttu, så hade jag varit med direkt..
    /Johan - din slavdrivare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan ju vara en minttu i goodie-bagen....vem vet :)

      Radera
  2. Oj oj va kul med tävling :-) jag e här inne flera ggr om dagen och tycker jätte mycket om din blogg. Jag blev lite nervös när du gick i lägga ner blogg tankar här för ett tag sen :-). Men jag tycker nästan bloggen har blivit ännu bättre sen dess, jag gillar när du skriver om din famj och allt som händer, men det som är det absolut roligaste är när man får se lite av ert fina nya hus... Jättefint! Men jag förstår om man inte vill vissa precis hur allt ser ut hemma hos en, men kanske lite olika bakgrunder när du visar dagens, så man får se liiitte :-) tack för en bra blogg.
    Kram krisse

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jag har just hittt din blogg. Tycker det är trevligt när du visar dina kläder dag för dag. Man får fina tips./Louse

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag är jätteglad för dina blandningar av alla möjliga sorters stilar både vad det gäller kläder och inredning.
    Jag tycker faktiskt att du speglar hur många av oss är och har det.
    Lite Odd ,lite Hunky,lite budget och en massa annat gott och blandat!!!Fortsätt gärna i samma ärliga härliga stil-
    Det gillar jag. / Kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Hej Vivvi! Jag läser bloggen (som du vet) och tycker om när du blandar vardagshändelser/mode/inredning mm. Skulle gärna ta mer tips på recept för du verkar vara en hejare i köket! Och T med! Roligt att se er inreda nya huset också!! När det gäller modet tycker jag att det är kul att se när du mixar! Som förskollärare har jag inte riktigt råd m odd Molly (inte riktigt jag heller) men jag drömmer lite om alla fina jeans osv som du har!! Självklart är det lite roligt att följa dig eftersom jag känt dig sen lekis och nu är våra pojkar så bra kompisar!! Han (och dottern!!) är så fin och härlig att lyssna på! Han berättar mycket som inte går att läsa på bloggen, hi hi! Slit inte ut er bara med hus och allt! Ta hand om dig så hörs vi om att få låna hem sonen igen snart! Kram Maria ps. Har ju ingen blogg så jag får nöja mig med två lotter :-) ds

    SvaraRadera
  6. Hej Vivvi!
    Skriver inte för att tävla; vinner ALDRIG så slutat att tävla :=)
    Men, jag skulle gärna se mer hur ha ni det hemma- älskar själv att inreda osv.Mer recepter- lagar nästan hela tiden samma mat ;(
    En sak till; för ett tag sedan funderade du på att köpa ny väska...Har du köpt en? Eller är det jag som missat det...
    Kram, Magdalena F.

    SvaraRadera
  7. Kikar in till dig mest varje dag och inspireras. Tycker din blogg är alldeles lagom! Lagom text, lagom med bilder, varierande bloggtexter...
    ...men om jag skulle värka fram något... Jaaa lite mer från din trädgård om du har någon eller om ditt hem kanske...
    Med vänlig hälsning,
    Lillemor Bae

    SvaraRadera
  8. Ohh så nice!
    Gillar faktiskt allt med din blogg. Bilderna, att få ta del av din vardag, jobb, familj, outfits, katter osv. Har så svårt för bloggar där folk bara står framför en spegel och fotar med mobilen och lägger upp minimala bilder typ (då ska de skriva jäkligt roligt och bra isåfall) :-D

    Gillar och länkar också så tre lotter till lilla mig :-D
    Ha en fin dag Vivvi!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag gillar din blogg precis som den är och just blandningen är styrkan... Me like a lot!
    Gillar Miinto på Facebook också förresten!

    ha en fin-fin kväll! ♥

    SvaraRadera
  10. Tycker om din blogg för du är så ärlig och rak. Om jag skulle önska något mer här så är det nog dina inredningstips. Outfit-bilder bjuder du så generöst på redan. En mycket trevlig blogg helt enkelt!

    Har gillat på FB :)

    SvaraRadera
  11. Hej Vivi!
    Skrev redan en gång o skulle inte tävla - vinner aldrig men...ska prova...Gillat på FB.
    Skulle gärna ser mer av ert hus o mer recepter ;)

    Kram,Magdalena F.

    SvaraRadera
  12. Vill läsa mer mer mer om renoveringen och sluta absolut iiiiinte med dina outfits. Love them!
    Gillat på facebook och har länkat till din tävling på min blogg :)
    Nu håller jag tummar och tår för att det blir vinst :)
    Ha en super bra helg, du är GRYM!!
    KRAAAM

    SvaraRadera
  13. Jag vill gärna vara med!!
    Jag önskar tre lotter så nu hoppas jag på tur!!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Villa Sjöhaga! Hemskt ledsen men tävlingen är tyvärr redan avslutad :-( Bättre tur nästa gång :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
    2. Såg nu!! Bättre lycka nästa gång!!!;)

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar