VivanDivan

VivanDivan

söndag 14 oktober 2012

Trött men utvilad….går det?

Halloj därute i stugorna. Det blev rätt sent igår kväll men oj så trevlig det var. Vi satt och pratade vi kusiner i mååånga timmar och det var sååå himla skönt. Tror jag kom isäng halv tre men riktigt energibooztad. Vaknade förstås klockan 06 och låg och tittade ikapp tre avsnitt på Svenska Hollywoodfruar innan de övriga vaknade och ville gå och äta bästa hotellfrukosten…

DSC_0590

Helt galet gott med äggröra, lax, bacon, grönsaker, ostar och finn-crisps. Färskpressad juice till…

DSC_0591

Efterrätten bestod av pannkakor med färska bär, grädde och frukt. Muuuuums…

P1240157

Mamma och systrarna ville gå en sväng till lilla hantverksbyn här nere men jag valde en stund för mig själv istället att bara vara på hotellrummet. Känner mig jättetrött men ändå sjukt utvilad på nåt sätt. Hur nu det går ihop? Men att bara få sitta en stund i fönstergluggen och kika på den underbara utsikten, det är livskvalitet för mig…

DSC_0527

Jag har en massa bra bilder men får återkomma lite senare med det för nu ska vi snart checka ut och fara iväg hem. Och oj vad jag ska pussa och krama på mina småttingar när jag kommer hem. Ska bli en kväll med spel, pyssel och mys har jag bestämt mig för…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Tällberg är verkligen vackert. Vi var där nyligen på 50-årsfest hos min mans bästa vän som bor där.
    Tråkigt att du inte kan sova längre, det skulle du nog behöva med ditt hektiska liv. Underskatta inte sömnens betydelse, det är superviktigt att hjärnan och kroppen får sin vila.
    Kram
    C

    SvaraRadera
  2. Vad hungrig jag blev av dina frukostbilder:) Kul att ni haft det så fin tillsammans.
    Och nej, jag vågar inte leopardjeans. Jag tycker det är jättensyggt på andra dock.
    kram

    SvaraRadera
  3. Mysigt ni verkar ha haft det. Den enda gång jag ätare frukost på riktigt är på hotell - går ju inte att låta bli hur trött jag än är :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar