VivanDivan

VivanDivan

fredag 10 augusti 2012

Veckans kombo söt-tufft tycker jag…

Tjolahopp alla glada TGIFare. Här känns det lite konstigt att nu semestern är till ända. Nästan sex långa veckor som känns som en förutom att man verkligen vänt på dygnet. för första gången på länge klarar jag av att sova ut på morgnarna mot i vanliga fall på helgerna då jag vaknar vid 5-6 även om jag är ledig. Men nu är det dags att ställa om igen. Barnen kommer nog garanterat vara helt galet trötta på måndag morgon när det är dags att stiga upp tidigt.

Inser att det var länge sen jag lade upp några mode-inspirations-bilder men såg en kombo häromdagen som jag fastnade för som var så söt/tuff/fin eller vad man nu tycker.

Tröja By Ti Mo Crochet Sweater, klänning Odd Molly Bystorm slip dress, underkjol Odd Molly Bystorm skirt och stövlar XUZ.

13021560-origpic-5437c8_jpg_0_0_100_100_300_448_75-tile

(Bilder Biskopsgården, Odd Molly och Miinto). Till detta tänkte jag också slänga på mig mitt halsband från Unica of Sweden. För er som frågat om det och sökt det så finns det på Essere

12738512-origpic-6095bc

Vad tror ni, blir lite söt-tuff kombo tror jag :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Det där var riktigt skitsnyggt! Får nästan andnöd av stövlarna hihi.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag fasar för när mina barn ska börja skolan nästa torsdag. Alla i familjen har hänt på dygnet tom hundarna....
    Kombin ser asläcker ut!
    Jramar

    SvaraRadera
  3. Kramar skulle det ju vara! Det är väl bara björnar som har ramar?!;)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar