VivanDivan

VivanDivan

tisdag 28 augusti 2012

Blusen...sen sjalen...och nu...

God kväll bloggisar! Insåg här för ett tag sen att min lilla ajfån börjar bli lite repig och att jag kanske skulle behöva ett litet skal kanske lite då:-)

Och vad passar bättre än att slå till på ett designat av ett av favvo-märkena. Först köpte jag blusen i Gävle, sen nätshoppade jag sjalen som jag även invigde idag och igår hittade jag ajfån-skalet hos Tullhuset i Västerås. Låg ett stackars litet ensamt kvar på disken och det kunde jag ju inte låta bli :-)

Lööööv the print :-)

Blusen

...och sjalen...kanske blir lite too much att ha alla tre samtidigt dock hö hö...

Puss & Kram
/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Inte illa minsann. Vad mycket fint och min IPhone har en BookBook, men det är lite jobbigt för ska man använda kameran så måste man ta upp den var gång. Kram

    SvaraRadera
  2. Alla sakerna är ju urläckra men de gör sig nog bäst var och en för sig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jätte fina färger på sjalen och blusen men jag kan för mitt liv inte begripa varför det måste vara dödskallar på allt. Jag tycker det är rent ut sagt osmakligt och skulle aldrig ha det. Chill Norways plagg skulle vara så fina utan dessa.
    Det är dödskallar på så mycket barn- och ungdomskläder/saker och jag kan faktiskt inte förstå det.
    Är det bara jag som inte tycker om denna trend ?
    Kram C

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar