VivanDivan

VivanDivan

torsdag 16 augusti 2012

Hunky Dory Fall…50% rabatt i webshoppen

God morgon bloggisar! Idag tror jag inte det blir någon dagens outfit. Känns på nåt sätt bisarrt att visa upp en begravningsoutfit så det tänker jag inte göra. Det blir i a f svarta byxor från G-star och svart tunika från Plain Vanilla. Är lite nervös faktiskt. Tänk om rösten spricker och jag börjar gråta. Tänk om rösten spricker ändå och jag får skämmas. Och tänk om det blir sådär jättejobbigt med alla ledsna människor som det ju är på begravningar. Jag måste verkligen fokusera nu och tänka som så att mormor har det sååå mycket bättre nu förhoppningsvis med morfar vid sin sida och kusin J som ju lämnade oss i våras. Tänk, mormor somnade in exakt tre månader på dagen efter att J tragiskt gått bort. Jag kan inte låta bli att fundera om hon tyckte det var dags nu att säga farväl till oss som är kvar för att ta hand om J däruppe. Jag önskar och tror att det är så i a f och det känns lite lättare då…

Såg igår kväll när jag surfade runt lite att Hunky Dorys webshop fått in mycket höstnytt snyggt och de verkar ha 50% rabatt på massa nyheter. Helt galet eller hur och jag kände att jag var tvungen att tipsa lite :). Här är några supersnygga kombos från deras lookbook

GLÖM DETTA! Tekniska fel. Läs min diss här

Hunky02--048_pressHunky07--022_pressHunky05--054_pressHunky09--051_pressHunky10--095_pressHunky13--105_pressHunky21--002_press

Mer kan ni hitta på deras hemsida

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Lycka till. Det kommer säkert att gå jättebra.

    Tack för tips om rean på nyheter!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt går bra nu. En stor kram och många tankar sänder jag dig! Och jag tror du har rätt; din mormor tyckte det var dags, och är nu hos din kusin och morfar!

    SvaraRadera
  3. Alltså Hunkydory is to die för!!! Jag som varit en Odd Mollymatrona i alla år, börjar helt glida över på detta. Har det med åldern att göra tro, hehe? Tufft och snyggt hur som helst

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset och hoppas det gick ok idag! KRAM

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar