VivanDivan

VivanDivan

lördag 18 augusti 2012

Ny doft att njuta av…och Hunger Games finally

God morgon sötnosar! Snacka om att jag har träningsvärk i ryggen och nacken idag efter behandlingen igår. Det var ingen njutbar massage inte utan hårda puckar men jag är mycket mjukare i nacken idag och armen funkar faktiskt. Makalöst vad bra det är med kinesiologi. Nu har jag bokat in tätare besök så kanske jag kan få bukt med mina problem.

Gillar ni parfym? Jag är en “sucker for” goda dofter och byter gärna ofta då man ju när man vant sig vid en doft inte känner den lika mycket längre. En ny doft går man ju och njuter av hela dagen. Jag gillar speciellt Escadas alla sorter och nu hittade jag en för mig ny doft. Escada Sexy Graffiti….

DSC_0756

Doftar ljuvligt :)

Inatt hade Hunger Games hyr-premiär på Headweb och då jag inte kunde hålla mig vaken tills dess igår kväll hyrde jag den nu på morgonen och håller just nu på att titta på den. Så ledsen att jag missade den på bio men nu ska jag njuta då jag tror det är en film precis i min smak. Återkommmer med rescension senare…

New-Hunger-Games-poster

Senare blir det att packa lite matsäck och åka ut till gården och jobba lite och ikväll kräftskiva hos mami och papi. Nice, nice…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Mmmm Escadas dofter är ljuvliga.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Jag hade inte köpt parfym på länge, upptäckte jag när jag rantade runt på flygplatsen, för vad dyrt det är! Och jag har ingen favvo, men just Escada gillar jag! Men fanns inte där jag var, så det blev ingen den här gången heller. Härligt att du fått fart på behandlingarna för nacken, behövs nog frekvent under en tid att bli bra. Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag använder inte så mycket parfym. Kan inte ha det i jobbet. Använder istället bodylotion med doft från tex Bodyshop men jag har två parfymer som jag älskar och kommer till användning på sommaren och det är Escadas Pasific paradise och Bruno Bananis Magic woman.
    Tycker alla Escadas parfymer är underbara!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Köpte filmen igår men hinner inte se den förrän på tisdagskväll. Ser verkligen framemot det. Är på sista boken nu. Ska bli spännande och läsa din recension!
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar