VivanDivan

VivanDivan

onsdag 22 augusti 2012

Death surrounds me

Hej ni! Jag börjar fundera om det är nåt riktigt galet som omger min familj för tillfället. Igår kväll ringde min mamma och hennes morbror gick bort igår. En månad efter sin syster, min mormor och fyra månader efter min kusin. Dessutom var det årsdagen igår efter en kompis som gick bort förra året. I våras dog min älskade katt dessutom. Nånstans känns det som det får vara nog nu. Min gammelmorbror var väl inte så nära och hade varit sjuk länge men ändå. Det känns så meningslöst med all död hela tiden och jag kände mig jättenere igår kväll. :-(

Idag är det full fart på jobbet igen och en spännande sak händer idag i a f. Min lilla älskade dotter börjar idag på 6-årsverksamheten eller förskoleklass. Hon var riktigt spänd imorse och packade själv ner frukten till fruktstunden som de ska ha med sig varje dag. Vi måste hitta en ny ryggsäck åt henne för det har jag lovat. Hon önskar sig en med Winx på och vi ska surfa ikväll för att se om vi hittar nån. I fysisk butik har jag letat men inte hittat. Nån som har nåt tips på vart man kan hitta ryggsäckar med Winx på? För er som inte vet vad det är så är det nån tecknad serie med super-älvor har jag förstått….

Dagens idag blev ChillNorway blus, byxor Please och skor Roots.

P1230698P1230699P1230700P1230701P1230702P1230703P1230704P1230705

Och för att få mig själv på lite bättre “mood” har jag tackat ja till en inbjudan nästa vecka i Stockholm från Odd Molly att komma och känna lite på vår-sommar 2013. Hoppas ni är fler härute som ska dit?

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Så fin den är på dig! Har kollat många gånger på den men döskallar är inte min stil :-/
    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Ja ibland så tycker man att det blir lite väl mycket död omkring en i sitt liv! Då blir man mer uppmärksam om hur mycket man värdesätter livet! Din outfit vill jag också ha men tyckte tunikan var lite dyr!
    Kram helena

    SvaraRadera
  3. Ja, jag förstår att det blir tungt!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Usch för död i familjen. Min skräck! Jag ska nog dit tillsammans fina dr Molly. Om inte hon får barn eller jag jobba över. Så kanske att vi ses:)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar