VivanDivan

VivanDivan

onsdag 29 augusti 2012

På tåget men nära att missa...

Halloj! Mobilbloggar lite här på tåget mot Stockholm. Tänkte ta ett par timmar och strosa lite innan minglet ikväll. Men det var nära att det inte blev nåt alls. Körde ihop sig lite och jag tappade sugen men efter lite övertalning från min bästaste T beslöt jag mig för att åka. Dock värsta spänningshuvudvärken nu men en treo ska väl bota det hoppas jag :-)

I väntan på tåget. Strålande sol och jag inviger nya blusen grandmas lace blouse tror jag den heter som kom i fina paketet från Odd Molly-butiken förra veckan :-)

Till den blev det svarta jeans från G-Star och Minnetonkas. Klackar skippades ifall jag ska springa lite på stan :-)

Solisar givetvis också Odd Molly dagen till ära

Mitt sällskap på tåget, lite lunch, snacks, dryck och en blaska...Stockholm here I come :-)

Puss & Kram
/Vivvi

12 kommentarer:

  1. Ha det så trevligt.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Fiiin du var!!! Låter som du är i samma fina form som mig!!! Jag har levt på 8 treo varje dag i en v nu och magen börjar knorra.....
    Tur att man har underbara män där hemma som puschar!!!!
    Kram o njut från mig oxå , nästa gång åker vi!!!
    Kram
    Cia

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra solisar :)

    SvaraRadera
  4. Hej, den odd molly blusen är jag också sugen på fast i beige färg.Hinner du använda allt du köper eller blir det liggande i garderoben.Mvh Lena

    SvaraRadera
  5. Snygg! Ha det så trevligt! Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Ha det så bra i storstan nu! Kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni hade kul och att det uppvägde tråkigheterna som var före du åkte iväg.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Fin resestass! Tur att din make peppade dig att åka!
    Hoppas att du fick en riktigt fin dag.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Vilken tur att du kom iväg :) Det var trevligt att ses.
    Hoppas du kom hem ordentligt. Jag sitter i min bunker till hotellrum och jobbar och målar naglarna :) Ska snart ta mig ut på stan. Lutar åt att det blir en sån blus du hade på dig igår. Den var verkligen jättefin!

    kram V

    SvaraRadera
  10. Vad fin du ser ut i den vita blusen! Vad har du för storlek på din, 1 eller 0? (tror vi har samma storlek ungefär och jag är lite sugen på den). Din stil är grymt inspirerande, alltid lika snygg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har den i strlk 1 och den är helt normal i storlek tycker jag.

      Kram
      /Vivvi

      Radera
    2. Tack förresten för dina fina ord :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar