VivanDivan

VivanDivan

måndag 20 augusti 2012

Busy morning och Ester Elenora…vart tog de vägen?

Tjenixen alla sötnosar. Den här veckan börjar helt galet stressigt. Hinner bara in en snabbis nu med en dagens här på lunchen. Imorse hann jag inte för jag var tvungen att fara in till jobbet tidigt tidigt för att få färdigt en grej. Men lite foton hann jag med så här kommer en dagens. Top Vila, väst Ester Elenora, byxor Hunky Dory och skor Ella of Sweden.

P1230680P1230681P1230682P1230684P1230683P1230685

Västen ovan köpte jag på Tradera nyligen och gillar den mycket. Men tänkte efter lite och det känns som Ester Elenora har försvunnit lite. Förut var det ju riktigt “hypat” och fanns överallt men jag har sett att flera webshoppar och fysiska butiker slutat med dem och jag har inte sett nån ny höstkollektion heller än. Vår- och sommarkollektionen köpte jag ingenting ur förrutom en sjal (och nu västen då) för jag hittade inte något egentligen som jag gillade. Kan ju vara deras onesize-koncept som gör att man letar efter andra liknande istället för att få bättre passform eller vad tror ni? Jag har gillat dem länge och tycker de är värda all framgång så hoppas de kommer med en riktigt “stunning” höstkollektion här snart :) Har ni sett några nyheter från Ester Elenora?

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar