VivanDivan

VivanDivan

tisdag 6 maj 2014

Felix fotar gårdagens

God morgon alla fina! Hua vilken jobbig natt jag haft. Jag har legat här på hotellrummet och haft frossa så jag skakat och mått allmänt risigt. Det blev sänggång nästan direkt när jag kom till hotellet vid niotiden och jag somnade rätt snabbt. Av sisådär 100 TV-kanaler fanns det typ två som inte var på tyska, franska, italienska eller arabiska och INTE var dubbat. Och Wi-Fi var så dåligt att det inte gick att kika på nåt via webben heller. Men det var nog lika bra för jag behövde nog sova så mycket jag kunde inatt så jag orkar med dagen. Har precis duschat nu och tagit en Treo och snart blir det lite frukost få se om jag mår bättre. Men det är bara att bita ihop. Lång dag på jobbet idag och jag måååååste vara pigg….

Igår innan jag åkte bad jag Felix knipsa av några bilder på min dagens då jag inte riktigt hann ta fram stativet och självutlösaren. Lille plutten med stora kameran men de vart väl helt ok tycker jag :)

Blus och kavaj HunkyDory, jeans Please och skor Tory Burch.

DSC_0005DSC_0006DSC_0007DSC_0008

Nu ska jag klä på mig och se om det kan blir någon god frukost.

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar