VivanDivan

VivanDivan

fredag 9 maj 2014

Att sakna de där tre…

Tjolahopp alla fina! Det blev visst inget bloggande igår för min datorsladd passar inte i uttagen här så jag var tvungen att spara på strömmen för att kunna ha lite kraft till jobb-saker. Igår lånade jag dock en sladd och kunde ladda lite under dagen men igår kväll hade jag datorn nedstängd. Det blev dock ganska sent så jag orkade inte heller när jag kom tillbaka till hotellrummet. Men idag är det sista dagen och ikväll hemfärd. Sååå skönt för jag är rätt slut efter den där veckan. Rolig och givande på alla sätt men samtidigt mycket att ta in och reflektera över och långa dagar så det ska bli oerhört skönt att komma hem. Och så längtar jag så jag håller på att bli tokig efter min familj. Mina tre därhemma som jag inte fått krama och pussa på på hela veckan. Det är det allra värsta med såna här jobbresor. Usch och fy vad jag inte klarar att vara borta från min familj…

Jag tog några bilder på något jag går förbi varenda dag hemma och som får mig att bli glad varenda gång jag ser dem. Tavlor med barnens ett-årsfoton vi tog hos fotograf när de var små. Sååå glada bilder och de sitter verkligen på rätt ställe i trappen. Ser dem varje dag och jag tror jag måste dekorera hemmet med mer foton på väggarna. Konst i all ära men det vackraste man har är ju egentligen det som ska sitta på väggarna…eller hur?

DSC_0960DSC_0961DSC_0962DSC_0963DSC_0964

Underbara ungar vad jag saknar er just nu men ikväll kommer mami hem :)

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar