VivanDivan

VivanDivan

måndag 26 maj 2014

Durance fleur de tiaré Ylang…mmmm

God kväll raringar! Alltså, mina ögon är helt f-cked up! Rinner, är röda och svider så jag håller på att bli tokig. Imorgon måste jag gå in till apoteket och kolla om det finns några ögondroppar som kan hjälpa och det här var sista gången jag färgade ögonfransarna. Tycker verkligen INTE det var värt det. Ögonbrynen ok för de bleks rätt rejält i solen men fransarna måste man ju ändå måla med mascara för att de ska bli sådär tjocka och fina. Nu blev de ju bara svarta. Jag har ganska långa fransar men är ju van med mascaran så då blir det inte så stor skillnad bara med färg. Så nä, no more color near my eyes…

Jag slog för nån vecka sen till på ett nytt doftljus till samlingen. Jag har ännu inte tänt det utan spar lite på det till något speciellt tillfälle. Knäppt jag vet men jag tycker de är lite fina som prydnad också. Men det doftar verkligen ljuvligt även fast det inte är tänt. Tycker Durance är sååå himla bra på doftljus. De doftar inte för starkt och inte parfymigt utan ger en mild härlig doft. Har mina favoriter men tyckte den här var så fin med lite somrigt motiv så den måste ju testas. :)

DSC_0435DSC_0434DSC_0436

Passar jättebra på lilla cafébordet ute på trappen men där kommer det INTE få stå för det är lite för soligt. Ljus i solen = ingen hit…de smälter nämligen…:)

Nu ska jag slå igen datorn för det här går inte. Har lite för ont i ögonen egentligen för att ha dem öppna överhuvudtaget men blundar jag så svider det ännu mer. Rackarns bananer vad surt…

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar