VivanDivan

VivanDivan

tisdag 27 maj 2014

Clear Eyes…hade ju en sån…

God morgon fina! Vet ni igår kväll när jag gått och lagt mig kom jag på att jag ju hade ett par såna där flaskor med Clear Eyes (köpta i USA) kvar och tänkte att vad sjutton, jag testar. De får ju inte säljas i Svergie men de funkar ju utmärkt mot röda ögon och ska ju vara lindrande också så jag testade igår på mina svidande ögon. Hade i en gång på kvällen, vaknade en gång på natten och så nu på morgonen och kan man tänka sig, det känns myyyycket bättre i ögonen idag. Lite svidigt och lite rött men inte alls som igår. Yeeeeyyyy, clear eyes is da shit tydligen :)

Ikväll ska jag få den stora äran att titta på min dotter som ska ha stor teaterföreställning med fritids i skolan. Pocahontas ska de spela och de har verkligen tränat jättemycket hela våren och Emilia tycker det är så kul och har längtat till idag. Vi har fixat indianperuk och fjädrar och utstyrsel och hon var såååå söt när hon testade alltihop förra veckan. Så jag satte precis storkameran på laddning här och det måste ju filmas också förstås :)

Dagens idag blev hjärttisha By Malene Birger, byxor Circle of Trust, kavaj Hunkydory och skor Tory Burch

DSC_0483DSC_0485DSC_0487DSC_0484DSC_0488DSC_0489

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar